
Alapműveletek gyakorlása:
Önellenőrző matek: https://www.feladat.matematikam.hu/onellenorzo/?f=osszeadas&szj=4&db=2
1. hét: Nyári élmények
2. hét: Szövegértés fejlesztése, lényegkiemelés
Mondatfajták Bingó:
Mondatfajták - BINGÓ
Eszközök: piros - kék korongok.
Az első játékos választ egy képet. Az oszlop tetején azonosítja a mondatfajtát. Ennek megfelelően fogalmaz meg egy mondatot, melyben szerepelnie kell a választott képnek.(Pl: konzerv - kérdő mondat: Ki ette meg a konzervet?) Ha a mondat helyes, akkor letakarhatja a képet a saját korongjával. Az lesz a győztes, aki előbb gyűjt össze 4 korongot egy sorban/oszlopban/átlóban.
Természetesen saját játékszabályt is kitalálhattok hozzá!
Jó játékot, vidám tanulást!
Töltsd le pdf-ben honlapunkról: https://www.okoskaland.com/iras

6. hét
Bee-bottal számolás
7. hét: Kódolás hete

MÁTRIX Szókincsfejlesztés - rokon értelmű és ellentétes értelmű szavak: https://learningapps.org/display?v=ptty769k520&fbclid=IwAR3-aXrUVZOS9wi4ffUkHbQTEI_Ui8z4n56piRlnQFiVFPLMmc8mcstB3hc
9. hét: Őszi szünet
10. hét
Matematikai gyakorló feladataok:
- Kerekítés: https://learningapps.org/14299641
- https://learningapps.org/9952860
- Sorbarendezés: https://learningapps.org/7559092
- Írásbeli összeadás: https://learningapps.org/9744825
- Fejszámolás: https://learningapps.org/2563136
- Kerekítés: https://learningapps.org/4291375
- Kerekítés: https://learningapps.org/5878488
- Összeadás ezres szkben: https://learningapps.org/7967599
- Kerekítés: https://learningapps.org/2065400
13. hét
Mértékegységek:
17-18. hét: téli szünet
19. hét:
január: Részképességek fejlesztése, Írásbeli osztás másik technikája

20 -21. hét
Lapoda meseszerkesztő programon mese írása, szerkesztése.
23. hét:
Számnév - számnevek csoportosítása, határozott számnév fajtái
25. hét
Bee bot verseny 2. forduló. Logikus gondolkodás, térbeli tájékozódás fejlesztése.
26. hét
- Gondolattérkép készítése főnevekről: www.bubbl.us
- Szófelhő készítése: www.wordart.com
27. hét
Bee bot verseny 3. forduló. Logikus gondolkodás, térbeli tájékozódás fejlesztése.
29. hét
- j-ly differnciálás: https://learningapps.org/8122519
- Mondatszintézis: https://learningapps.org/4980334
- Szókincsfejlesztés: https://learningapps.org/6876535
- Kép és szó párosítás: https://learningapps.org/7208339
30. hét
Happy hét - szófelhő készítése

31. hét
- Elrejtett állatnevek: https://learningapps.org/7922366
- Rokonértelmű szavak: https://learningapps.org/2528071
- Betűrend: https://learningapps.org/6362608
32.hét
- Igeragozás: https://www.okosdoboz.hu/feladatsor?id=152&select_osztaly_search=4-osztaly&select_tantargy_search=magyar-nyelv&select_temakor_search=osszes-temakor
- Igekötöde: https://www.okosdoboz.hu/feladatsor?id=122&select_osztaly_search=4-osztaly&select_tantargy_search=magyar-irodalom&select_temakor_search=osszes-temakor
33. hét Tavaszi szünet
34. hét
- Oldd meg és írd le a mondatokat! Mondatszintézis mátrix: https://learningapps.org/4980363
35.hét (36.hét)
- Igemódok: kijelentő-és feltételes mód 4.o.: https://learningapps.org/4933615
- Kijelentő módú igék átalakítása (feltételes mód): https://learningapps.org/2240698
- Kijelentő módú igék átalakítása feltételes módúvá 4.o.: https://learningapps.org/3139237
- Kijelentő, feltételes mód gyakorlása: https://learningapps.org/4899263
- Igemódok, kijelentő, feltételes: https://wordwall.net/resource/1042553/nyelvtan/igem%c3%b3dok
- Csoportba rendezés: feltételes, kijelentő mód: https://wordwall.net/resource/1319668/nyelvtan/igem%c3%b3dok
37. hét
- Felszólító módú igék gyakorlása 4/4: https://learningapps.org/2357116
- Felszólító módú igék gyakorlása 4/2: https://learningapps.org/2337693
- Felszólító módú igék helyesírása: https://learningapps.org/2361236
- Felszólító módú igék helyesírása 4/1 - mondatkiegészítés: https://learningapps.org/2310472
- Felszólító módú igék a szövegben: https://learningapps.org/2316401
- Felszólító módú igék helyesírása 4.: https://learningapps.org/2337778
- Felszólító módú igék helyesírása: https://learningapps.org/8020050
- Felszólító módú igék helyesírása: https://learningapps.org/718061 1
- Ige felszólító módja: https://learningapps.org/6855055
- szókeresés: https://wordwall.net/resource/507548/nyelvtan/sz%C3%B3keres%C3%A9s
38. hét
- Igemódok: https://learningapps.org/8185270
- Igemódok csoportba rendezés: https://learningapps.org/5614011, https://learningapps.org/8405967, https://learningapps.org/6949364
- Igemódok: kijelentő, feltételes, felszólító 4.o.:https://learningapps.org/3167008
- Igemódok: feltételes mód, kijelentő mód, felszólító mód: https://learningapps.org/7341962
- Kijelentő, feltételes, felszólító mód: https://learningapps.org/7314991
- Igemódok: https://learningapps.org/4756050
- Igemódok gyakorlása: párosítás- https://learningapps.org/3393543
39.hét
- Igemódok csoportosítása: https://learningapps.org/3139391
- Szavak igemódok szerinti csoportosítása: https://learningapps.org/3257041
- Igemódok szerinti csoportosítás: https://learningapps.org/3376635
- Igemódok: https://learningapps.org/4761577
- Igemódok mátrix: https://learningapps.org/7100563
- Az ige 3 módja: https://learningapps.org/7432003
41. hét
Az ábrákat (területeket) kell kiszínezni úgy, hogy a szomszédos területek nem lehetnek azonos színűek. (Sarkosan találkozhatnak.) Eddig a feladat igen egyszerű, ha elég színt használunk hozzá. Ezért további feltétel még (és ez által lényegesen nehezedik a feladat), hogy minél kevesebb színt használjunk a színezéshez. Tudjuk, bármilyen bonyolult ábrához elegendő négy különböző szín. Ezt akár feltételül is szabhatjuk.
Az alábbi egyszerű ábrák alkalmasak a kicsik érdeklődésének a felkeltésére:


Feladat: kiszínezni az ábrákon látható területek mindegyikét a kék, piros, sárga és zöld színek valamelyikével úgy, hogy azonos színű területek ne érintkezzenek egymással!

